a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

det ska va gött & leva

Olleh står i duschen & jag har precis gjort mig i ordning för att åka in till stan. Det blir lite roligt att visa honom runt i staden, inte lika stort & häftigt med affärer som i gbg menmen inget fel på umeå heller. Han åker ju hem imorgon så det blir lite tråkigt men det har varit riktigt roligt att få ha honom här iallafall. Vi hade tänkt att åka in till bettnes idag igen, men hörde att det var dåligt väder. Det kan vara lite roligt att se något annat än en strand också så vi drar en runda på stan, käkar lite lunch & har det bra. Hoppas alla mår toppen, nu är det inte långt kvar till gothia också. Det känns hur roligt som helst, lite speciellt att fylla år där & bara någon dag efter gothia blir det turkiet för mig också så det ser jag verkligen fram emot. Jag hade tänkt att lägga in några bilder på mig sen jag var liten & fram till nu, jag kan lova att det är en stor förändring men nu ska jag kila.

Pusshej alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0