a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

som om det vore min sista

Jag känner att jag ska göra en tidig kväll så att jag är riktigt pigg imorgon, ska försöka stiga upp tidigt också så att jag har hela dagen framför mig. Jag siktar på att stiga upp klockan 10.00, inte supertidigt men det hade jag inte tänkt mig heller. Vädret idag var väl hyfsat bra från & till men får hoppas på att det blir toppenväder imorgon, även om det inte ser ut så. Imorgon har jag tänkt att köpa jordgubbar, skulle kunna leva på det livet ut. Det måste helt ärligt vara det bästa som finns & vaniljglass också haha. Nu ska jag sluta svamla & lägga mig istället.

Pusshej alla glada!

sjukt gamla busskort med en man, gammal tant & en liten Jasmine 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ofta de var du?

2010-07-05 @ 00:14:26
Postat av: Jazze

haha Oyees :)

2010-07-05 @ 10:01:42
URL: http://jazzzes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0