a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

Svar på frågestunden

Hur många läsare har du per dag?

Jag har mellan 100-150 läsare per dag.


Kan du inte göra en kategori med alla dina sångklipp. jag hittar dom inte (A) :)


Jo det kan jag självklart göra, det blir till veckan.


Bästa egenskapen hos dig själv?

Folk brukar säga att jag har stor empati för människor & det är roligt att höra & jag själv tycker nog att det är en av mina bästa egenskaper också.


Hur sminkar du dig?

Jag tycker väl att jag sminkar mig ganska naturligt, men jag börjar med att lägga på en ansiktskräm som jag känner mig bekväm med & sedan lägger jag på några droppar vatten på ögonlocket. Sedan lägger jag på ögonskugga, oftast en vit & sen brukar jag skugga med en mörk ögonskugga. Efter det lägger jag på mascara & målar på några varv. Sist av allt lägger jag på rouge på kindbenen & lite på pannan, näsan & hakan. Ibland har jag också bara mascara när jag känner för det.


Vad är din favoritmat?

Min favoritmat är grillat kött med något gott tillbehör till, potatis i ugn eller bara färsk mandelpotatis men jag gillar allt kött & nästan all mat också haha.


Vill du ha barn? Isf, hur många?

Ja jag vill ha barn, svårt att säga nu hur många men det jag tänker nu är två iallafall.

Vill du gifta dig?

Jag har alltid tänkt att jag vill gifta mig, men nu börjar jag alltid få någon sorts panik när jag tänker på att vara gift med samma man i typ 100 år.. menmen det ändras väl när man hittar "mannen i sitt liv".

Favorit plagg?

Jag har ofta på mig tunikor tillsammans med tights så det är helt klart mitt favoritplagg.

Favorit låt?

Jag har ofta olika låtar som jag tycker är den bästa för just den månaden & nu är det Nothing med The Script

Favorit årstid?

Jag tycker att vintrarna är helt underbara & mysiga men jag måste nog säga sommaren, känner mig bara allmänt fri & gränslös då haha.

Hur många har du varit kär i på riktigt?

Jag har såklart varit kär i personerna jag varit tillsammans med men riktigt riktigt kär har jag varit i 2 stycken.

När förlorade du din oskuld?

Det var en privat fråga den busen som skrev men svarar ändå, 15.

Vad tycker du om Kenza, Kissie, Dessie, Paow?

Alltså ärligt talat läser jag inte deras bloggar så ofta så jag har inga åsikter om dom.

Har du varit kär någon gång eller är du kär just nu? (tänkte på ett inlägg jag såg i din blogg nyligen)

Om du tänkte på inlägget: Jag kan inte skilja på..så var det bara för att jag gillar texten på den låten & nej jag är inte kär i någon just nu. Däremot tyckte jag om en kille för inte så länge sen men nejnej just nu har jag inga känslor för någon.

Hur många seriösa förhållanden har du haft?:) med vilka isf?

Har haft tre seriösa förhållanden med Rasmus Nyberg, Mathias Berglund & Tim persson. Såklart har jag haft flingar med andra fina killar men som det bara inte blivit något av med av vissa orsaker.

Ta inte illa upp på nått sätt men eftersom du är mörk så borde du väl ursprungligen komma från ett annat land, eller kanske nån av dina päron är från ett annat land, så jag undrar vilket? :)
sen undrar ja om du festar mycke och hur du kan vara en sån jäkla fin människa för det verkar du vara! typ alltid glad o snäll osv..
och om de är nånting med dej själv som du är missnöjd över?

Jag tar självklart inte illa upp på en sån välskriven fråga, jag kommer inte från ett annat land utan min pappa är adopterad från Etiopien ett land från Afrika. Jag kan inte påstå att jag festar jättemycket men det beror på, vissa månader är jag mycket på fester & andra inte men jag dricker inte varje gång. Och hur jag kan vara en sån jäkla fin människa var gulligt skrivet av dig hörredu haha. Jag är bara precis som jag är, ingen annan helt enkelt. Jag är missnöjdast över mina "fotbollslår", som hade kunnat vara mindre menmen det är dom inte.

Varför är jag så snygg?

Hahah jadu Anton det tycker jag du ska fråga dig själv om? Men det är nog håret som gör det;)

Kan inte du länka till videon då du sjunger love the way you lie?:)

Absolut, som jag skrev i en tidigare fråga så ska jag göra en kategori med mina sångklipp till veckan.

 

Vill bara skriva till allihopa som har skrivit frågor, jätteroligt med er som skrivit namn & naturligtvis ni andra också men vore roligt om fler vågar skriva namn!

Pusshej alla glada!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: :)

kolla min blogg också din är underbar :)

2010-11-09 @ 20:08:55
URL: http://umeanightlife.blogg.se/
Postat av: Jazze

Tack så jättemycket, snällt! Oyes ska checka nu:)

2010-11-09 @ 22:31:22
URL: http://jazzzes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0