a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

Här har ni några klipp mina härliga läsare

Många som undrat om jag kan lägga upp några klipp där jag sjunger, har för det mesta bara gamla klipp men lägger upp några ändå. Det första & det sista klippet är nygjorda. Låten just be yourself skrev jag för länge sen, sedan gjorde jag & min vän josef om den. Han la in lite rap, vilket vart awesome. Dock så sjöng jag den i en ganska låg tonart så lät sådär för min del menmen. Riktigt roligt att spela in den bara. På sista klippet sjunger jag & gulljimmy, var när jag & lisa var i sthlm. Höll på garva i sista klippet..så därför jag inte sjöng där på slutet som ni säkert hörde haha.

Pusshej alla glada!



Kommentarer
Postat av: NIKKAN

åååååå jasmine jag äääälskar din röst!!! blir ärligt lugn av den :O puss på dig!:)

2011-08-29 @ 22:18:42
Postat av: Jazze

haha nämen tackar min älskade vän, vad roligt att höra! Det glädjer mig:) puss

2011-08-29 @ 23:35:46
URL: http://jazzzes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0