a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

sjuk

Igår när jag vaknade mådde jag inte prima, halsen var inte på topp som jag skrev i ett tidigare inlägg. Kände ändå att jag verkligen ville spela matchen på kvällen, vilket jag insåg på eftermiddagen att jag inte skulle fixa. Vart magsjuk, huvudet sprängdes & magen knep som tusan. Dom flesta har säkert haft magsjuka & vet hur det känns, inte det roligaste man vart med om i sitt liv menmen inget jag ska klaga sönder över eftersom jag inte är den ända i världen som haft det precis. Jag känner mig mycket bättre idag, förkylningen håller i sig men har inget halsont som tur är. Huvudverken & magknipen håller i sig men som sagt har det blivit mycket bättre, känns nog ännubättre mot kvällen också. Har precis duschat & fräschat upp mig lite, hatar att vara sjuk..känner mig så otroligt rastlös..vill bara träna, sjunga, träffa polare & göra allt skojs man kan göra. Så dum som jag är sjunger jag alltid, även om jag har ont i halsen & är förkyld. Jag tror typ att det blir bättre..haha bara stört. Kan inte hålla mig borta från sången, vilket jag egentlogen borde. Nu ska jag dricka en massa vatten & blir frisk så fort som möjligt.

Pusshej alla glada!

miniijaaas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0