a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

beach baby

Gårdagen var riktigt skön faktiskt. Var ute på en prommis på morgonen med mammsen, 7 km vart det. Efter det kilade vi iväg till bättnes, galet härligt väder. Älskar det!!! Var där i nåra timmar & kilade sedan iväg på match, skönt med en vinst också. Efter matchen tog jag det bara lugnt hemma hos momme & moffe. Just nu ligger jag hemma & funderar på att hjälpa mammsen att måla mitt rum. Jag håller som sagt på att byta rum, sängen kom igår så ska pynta & fixa en hel del nu. Idag blir det ingen strand för mig, ser redan ut som en pepparkaka så jag klarar mig. Nu ska jag göra någon nytta, ciaooo.

Pusshej alla glada!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0