a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

Made of

Nu var det ett  bra tag sen jag bloggade, måste sluta vara så himla seg med detta. Hoppas alla har det bäst iallafall. Jag & Nemanja har haft två spelningar idag inne i UP2-gallerian, riktigt roligt faktiskt. Vi kommer att spela både imorgon & på lördag.
Imorgon(fredag): Klockan 12.00 & 14.00
Lördag: Klockan 13.00 & 14.00
Alla är så välkommna att komma & kika.
Just nu måste jag ta tag i en hel del plugg, jobbigt när jag alltid lämnar allting till sista sekund..menmen bara att köra på. Det känns riktigt konstigt att vi inte har några fotbollsträningar just nu, uppehåll..men faktiskt hyfsat skönt också med tanke på att jag ändå tränar på skolan. Jag ska försöka fixa min blogg senare när jag har tid.

Pusshej alla glada!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0