a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

Junk of the heart (happy)

Dagen har varit allmänt lugn & skön. Tog en sväng på stan & hittade en hel del kläder till pappsen som han shoppade, tummen upp för att man får vara smakråd ibland haha. Senare ikväll var jag ute & käkade med mammsen & totte. Riktigt glad att mammsen som fyller år haft en toppendag. Efter käket kilade jag iväg till kaféstation för att träffa min bästa nathalie. Helt galet att vi hållt ihop sen dagis, love you. Imorgon blir det frukost på plaza, inte dumt. Nu ska jag bara ta det lugnt, lyssna på the kooks nya album & leva på den här sköna helgen som har varit riktigt lugn & mysig.

Pusshej alla glada!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0