a794f42fd6512942f1772fe82d00712f

Jag sprängs

Har ni haft den känslan? Det tror jag att ni har, den känslan när man bara vill sprängas av lycka för att allting bara känns så himla bra. Den känslan som pirrar i magen av någon anledning, kan vara vad som helst eller ingenting alls. Den känslan man kan få bara sådär..helt plötsligt & det ända man vill är att den ska vara kvar för evigt. Precis den känslan har jag nu & det känns super. Dagen har varit skön, spelade match hyfsat tidigt imorse, efter den åkte jag in till stan igen & såg på UIK-matchen med två gullpluttar. Jag tycker att UIK hade en hel del riktigt bra anfall, men bollarna på mål kom inte ofta..synd bara. Efter den matchen kilade jag en snabbis till momme & moffe & sedan hem för att springa. Älskar att fara ut & springa när det börjar bli höst, inte för varmt eller kallt. Sedan jag kom hem borde jag egentligen suttit & pluggat, men så duktig har jag inte varit..illa. Helgen har varit skön, hängde med lisa i fredags & bara tog det lugnt. I lördags träffade jag clara & senare på kvällen träffade vi lite annat people också. Ikväll tänkte jag försöka göra en tidig kväll så jag orkar med morgondagen. Pigg & glá.

Pusshej alla glada!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0